אפריל 28, 2024

היפרהידרוזיס – הזעה מוגברת, כבר לא צריך לסבול

גבר מזיע

מזיעים באופן שמקשה עליכם להתנהל כרגיל לאורך היום? לבעיה שלכם יש שם, היפרהידרוזיס, ואתם ממש לא חייבים להשלים איתה. הכירו את הפתרון שחיכיתם לו

בישראל רובנו מלכתחילה מתמודדים עם מזג אוויר מאתגר, שמוביל להזעה לאורך חודשים ארוכים. עם זאת, ישנם גברים ונשים שעבורם הזעה היא בעיה לאורך כל השנה – ללא קשר לטמפרטורה בחוץ. התופעה נקראת היפרהידרוזיס, והכוונה היא להזעת יתר שיכולה להתבטא באיברי גוף שונים. המתמודדים עם היפרהידרוזיס ניצבים בפני בעיה שהיא לא רק אסתטית, אלא גם כזו שמקשה על תפקוד יומיומי. 

מאחר שהזעת יתר מופיעה בבתי השחי, כפות הידיים, כפות הרגליים ואזורים נוספים – מי שסובלים ממנה עשויים לחוש אי נוחות ומבוכה בביצוע מגוון פעולות שגרתיות. החל מלחיצת יד, דרך הקלדה ועד ללבישת הבגד האהוב עליהם. אם חיפשתם פתרון לבעיה וויתרתם כשגיליתם שמדובר בניתוח או הזרקות, יש לנו חדשות מעולות עבורכם. מעכשיו תוכלו לרכוש לעצמכם מכשיר להזעת יתר, שמיועד לשימוש ביתי ויכול לעזור לכם להתמודד עם הזעת יתר באמצעות טיפולים נוחים ונטולי כאב. כאלה שניתן לבצע בבית, בכל שעה שנוחה לכם.

הכירו את פרו מארק

הפתרון החדש הוא למעשה זוג מכשירים מבית חברת פרו מארק, שמיועדים לא רק למבוגרים אלא גם לבני נוער מגיל 13. כל אחד מהמכשירים מתאים לאזורי גוף מסוימים, כך שתוכלו למצוא מכשיר להזעת יתר שמתאים בדיוק לאזור הרלוונטי עבורכם. בניגוד לפתרונות שמלווים בתופעות לוואי, כאב ואי נוחות, המכשירים של פרו מארק מעניקים מספר שבועות נטולי הזעה – בעזרת טיפול שאורך 15-20 דקות בלבד. 

חשוב לציין שלא מדובר על מכשיר להזעת יתר שמתאים רק למצבי הזעה קלים. המכשירים מיועדים גם למי שמתמודד עם הזעת יתר בינונית ואפילו קשה. אופן הפעולה שלהם מבוסס על הפיכת מי הברז לתמיסה בעלת מוליכות חשמלית, במטרה לנטרל חיבורים בין בלוטות הזיעה לבין עצבי הזיעה. התוצאות נשמרות בין טיפול לטיפול, ואחרי שתגלו עד כמה זה פשוט – תתקשו להבין איך לא ניסיתם את האפשרות הזו קודם לכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *