אפריל 26, 2024

מי את לבנת פורן?

מזה שנים שהיא עומדת בראש חברה מצליחה למימוש זכויות רפואיות, אבל כיצד היא החלה את דרכה בתחום ולמה? כל מה שרציתם לדעת על לבנת פורן

בשנים האחרונות קשה למצוא אדם שאינו מכיר את הכתובת המקצועית אליה ניתן לפנות במקרה של מחלה או תאונת עבודה. חברת לבנת פורן הציבה את הנושא של קידום זכויות רפואיות בקדמת הבמה, ואיפשרה לציבור רחב של ישראלים להכיר ולממש את מה שמגיע להם מרשויות המדינה וממוסדות. החל מגופים כמו ביטוח לאומי ועד לחברות הביטוח. אבל מי האישה שעומדת מאחורי החברה וכיצד נוצר החיבור בינה לבין התחום?

לבנת פורן
חברת לבנת פורן – מימוש זכויות רפואיות

מהקיבוץ אל עולם העסקים

נושא הקידום המקצועי והחשיבות של יציאה לשוק העבודה עמדו לנגד עיניה של לבנת פורן מאז ומעולם, לאור העובדה שגדלה בקיבוץ שבו המימוש העצמי לא היה מובן מאליו. לאחר שילדה את שלושת ילדיה החליטה לפתוח דף חדש, ועברה תפניות מקצועיות שעזרו לה למצוא את התחום שיקר כל כך ללבה. מקום שסייע לה בכך היה משרד הקליטה, שבו עבדה ונחשפה לפיתוח יוזמות ועסקים קטנים של עולים. 

החשיפה דחפה אותה להמשיך הלאה, כאישה ששואפת להקים מיזמים בעצמה וגם כמי שמתעניינת מאוד בתחום של קידום עסקים. בתפקידה הבא שימשה כמנכ"לית של חברת מימוש זכויות, ומשם עברה לפתיחת החברה שידועה היום כחברת לבנת פורן. על אף שבשלב הזה כבר חצתה את גיל 40 ועמדה בפני תחרות גדולה, החליטה לבנת שמדובר ברגע המתאים.

לקבל את מה שמגיע לכם

ואכן, כמו שאפשר לראות, הכיוון הנבחר היה ההחלטה הנכונה. ללבנת חשוב היה להגיע למצב שבו עובדים יידעו שיש להם לאן לפנות גם ברגעים המאתגרים ביותר. במצבים של מחלה, פגיעה פיזית וכל צורך בהתנהלות מול הביטוח הלאומי, חברות הביטוח וגופים נוספים. חברת לבנת פורן כוללת היום מספר סניפים ברחבי הארץ, כאשר חלק גדול מהתפקידים מאוייש על ידי נשים.

המסע שעברה לבנת עצמה מעודד אותה לקדם לא רק עובדים שנתקלים בבעיות מול מוסדות ממשלתיים, אלא גם עובדים בתוך החברה. בכל הנוגע בנשים בחברת לבנת פורן, המטרה של לבנת היא להעניק להן תנאים שיאפשרו צמיחה, פיתוח אישי ובעיקר הבנה שכל אחת יכולה להצליח בתחומים שחשובים לה. להבין מה מגיע לה, ולהשיג את זה ברמה האישית וגם המקצועית.

לא נשארים לבד

מיצוי זכויות רפואיות מעניק לכל עובד את הידיעה שגם אם הוא לא מצוי בקו הבריאות המיטבי, אם סדר היום שלו השתנה וגם עתידו המקצועי לא ברור, יש לו כתובת שתעניק לו את כל הכלים הנחוצים. הוא כבר לא צריך לחפש, לבזבז זמן או לטעות, ויכול לצמצם עד כמה שניתן את הטרטורים, הבירוקרטיה וכאב הראש. במילים אחרות, לדעת שהוא לא נשאר לבד אפילו לרגע.

לבנת פורן
כל מה שרציתם לדעת על חברת לבנת פורן

עוד כתבות שיכולות לעניין אותך:

שמרו על הגב גם בבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *