אפריל 27, 2024

הכירי את מותג התינוקות מאמ

מוצרי מאמ הפכו לחלק בלתי נפרד מתיק האביזרים של אימהות ברחבי העולם. איך זה קרה ואיפה תוכלי גם את למצוא אותם?

להיות אימא זה אף פעם לא קל, אבל למרבה המזל ישנם אביזרים שנועדו לספק מעט עזרה לתינוקות ולאימהות טריות. מוצצי מאמ למשל, הם כבר שנים מוצר מוביל באינספור בתים, וכך גם יתר האביזרים והפריטים של החברה שמיועדים לתינוקות ולאימהות. מיכלי אחסון חלב, מחלקי מנות, נשכנים, בקבוקים ועוד. במילים אחרות, כל מה שלא האמנת עד כמה הוא נחוץ ברמה היומיומית לפני שילדת.

מה הופך את כל המוצרים של מאמ להצלחה גדולה כל כך? שילוב בין ניסיון רב לבין ידע מתקדם. מאמ הוא מותג תינוקות שהוקם כבר באמצע שנות ה-70, ונחשב למוביל בתחומו בזכות החשיבות הרבה המיוחסת לאיכות ולבטיחות המוצרים. כי אם יש דבר אחד שאימהות לא מוכנות לעשות בכל הקשור לאביזרי התינוקות, הוא להתפשר על פחות מהטוב ביותר. 

מוצצי מאמ – נאייפון של המוצצים

מה מייחד את מוצצי מאמ?

מוצצי מאמ הם כאמור בין המוצרים המובילים והידועים ביותר של החברה, וישנן סיבות רבות מאחורי הצלחתם. כל אימא יודעת שמוצץ הוא פריט נחוץ מאין כמוהו, ובמקרה של מוצצי מאמ מדובר במוצצים שגם את וגם התינוק תאהבו. ראשית, הם אורתודנטיים, משום שמדובר בפרי פיתוח של רופאים ואורתודנטים. שנית, הם הכי בטוחים לשימוש שיש, מכיוון שאין בהם רכיבים מזיקים כמו למשל ביספנול A או ביספנול S.

בנוסף, מוצצי מאמ מגיעים בגודל המושלם בהתאם לגילו של התינוק ובמגוון צבעים, וגם קלים במיוחד לאיתור – מכיוון שקיימים אפילו מוצצים זוהרים בחושך! נוח, לא?

אבל זה לא הכול

מוצצי מאמ מצטרפים לרשימת מוצרים נוספים, שגם בהם הושקעה חשיבה מרובה. הנשכנים לדוגמה, מסומנים בהתאם לשלבים, וכל אחד מהם מיועד להקל על גדילת השיניים באותה קבוצת גיל. אותה הטכנולוגיה המתקדמת הושקעה גם ביתר מוצרי החברה, והורים רבים מעידים על כך שהם לא מחליפים את הבחירה במותג באף שלב. 

איפה קונים?

בישראל, תוכלי למצוא את מוצצים של חברת מאמ ואת יתר מוצרי המותג בגלישה אל אתר צ'וזן מבית אלפא קוסמטיקה. אתר צ'וזן שם לעצמו למטרה לבחור את המותגים המובילים ביותר, בין אם מדובר במוצרי תינוקות, פארם, קוסמטיקה או טיפוח. על ידי רכישת פריטים באמצעות אתר צ'וזן תוכלי לקבל את ההזמנה שלך במהירות, וזו בדיוק הסיבה שאסור לך לפספס. עדיין לא ניסית? הגיע הזמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *